Solucja Ballis-Ozaroth
Autor: Yondaime (2008)
Zaczynamy w Ballis. Idziemy na Rynek. Kupujemy kilka ryb od Fishera. Idziemy do pubu pod Brązowym Smokiem.
Rozmawiamy z karczmarzem o Thanarqu. Podchodzimy do ognia. Idziemy do hotelu. Rozmawiamy z Romulusem i Remusem,
wyciągamy mixturki lv 5 many z dzbanków na lewo. Rozmawiamy z Kristine i oferujemy pomoc w odnalezieniu kolczyków.
Rozmawiamy z recepcjonistką. Podchodzimy do Orfeusza na rynku Ballis i oferujemy pomoc w odnalezieniu kotka. Idziemy w
stronę krzaków na południowym zachodzie i wchodzimy w wyrwę na samym dole. Gonimy uciekającego kotka, skręcając w lewo do portu.
Rozmawiamy po drodze z Kariną i z Dorią która opowiada nam o potworze w podziemiach. Wchodzimy po schodach na lewo od bramy
i kierujemy się na prawo wzdłuż murów, wracając na rynek. Na murach w rynku idziemy na północ i znów widzimy uciekającego kotka.
Zabieramy BUTY CZAROWNIKA ze skrzynki i wracamy do portu tą samą drogą co przyszliśmy. Możemy po drodze przyglądnąć się
bliżej wielkim wrotom prowadzącym do Magazynu Rybaków oraz porozmawiać z Rokkim. Wracamy na rynek i przechodzimy na jego
prawą stronę mijając Alabastrowy Hotel. Gdy miniemy także Fishera, musimy upewnić się, że mamy przy sobie chociaż jedną
rybę. Jeśli tak, kierujemy się na południe i kusimy kotka za pomocą ryby. W ten sposób zakańczamy tego questa, a w nagrodę
od Orfeusza otrzymujemy KOBALTOWY PIERŚCIEŃ.
Teraz kupujemy potrzebny ekwipunek oraz mikstury, gdyż czeka nas kolejny sub quest. Gdy już jesteśmy zwarci i gotowi, próbujemy
opuścić Ballis głównym wyjściem. Zatrzymują nas strażnicy i zamykają w więzieniu. Gdy rozmowa się kończy rozmawiamy z każdym NPC
w więzieniu, po czym kładziemy się na własną pryczę. Teraz mamy kilka wyjść. Możemy zasnąć i następnego ranka zostaniemy uniewinnieni.
Możemy także zamiast pójścia spać podejść do strażników i męczyć ich rozmową 3x zanim Nas zaatakują. Walczymy wtedy z bossem
STRAŻNICY WIĘZIENNI (drop: pancerny set). Najlepszym jednak rozwiązaniem jest ostatnia opcja, która jest dostępna tylko
jeśli odnaleźliśmy kotka zanim dorwała nas straż przy wyjściu z Ballis. Idziemy spać i w nocy budzi nas kotek, niosący dziwną informację.
Podchodzimy do dziury na lewo i badamy ją. Potrzebujemy śrubokręta. Kierujemy się więc na południe i przy pierwszym rozdrożu skręcamy w lewo
zabierając ze skrzyni BALROGOWE OSTRZE. Teraz udajemy się na sam dół mapy i skręcamy w prawo do celi Karthika. Atakuje nas WIĘZIEŃ (drop: złodziejski set).
Po walce zabieramy ze skrzynki HP PLUS, oraz wyciągamy ze szpary powyżej ŚRUBOKRĘT. Teraz możemy udać się z powrotem do wyrwy w murze na lewo od naszej pryczy
i uciec z więzienia. Lądujemy w Magazynie Rybaków. Kierujemy się na lewo i do góry i rozmawiamy z Nieznajomym, który oferuje nam trzy przedmioty na sprzedaż:
– ORLI PIERŚCIEŃ za 20 mln
– SZLACHECKĄ ZBROJĘ za 20 mln
– 20 ELIKSIRÓW za 10 mln
Po rozmowie z nim kierujemy się dalej na lewo i na dół zabierając ze skrzynki LÓD 5, oraz przełączając dźwignię na prawo. Gdy wychodzimy z magazynku, znów łapią
nas strażnicy i zabierają przed oblicze samego Króla Artura. Król opowiada Ci o planach Thanarqa, o Wieży Pustelnika oraz o potworze Helamonie. Otrzymujesz
KLUCZ DO PODZIEMI BALLIS i zostajesz wypuszczony na wolność.
Teraz można podążać bardzo licznymi odnogami scenariusza, aczkolwiek ja przedstawię ten najbardziej korzystny z racji bonusów w itemach i złocie. Udajemy się
do Gospody i rozmawiamy z Bramkarzem o klubie VIP. Później kierujemy się do karczmarza i z nim także rozmawiamy o owym klubie. Człowiek daje nam propozycję.
Albo mamy przy sobie ponad 200 mln złota i płacimy mu połowę z tego, albo pokazujemy wejściówkę i mamy wstęp za „marne” 10 mln. Póki co nie mamy wejściówki
więc odmawiamy. Wychodzimy z karczmy i udajemy się do portu. Rozmawiamy z Rokkim o zamkniętej bramie. Wracamy znów na rynek i idziemy porozmawiać z Fisherem.
Kupujemy od niego ryby za 250 tys. Idziemy do Alabastrowego Hotelu. Zabieramy GEM MAGII ze skrzynki stojącej w lewym górnym rogu. Rozmawiamy z recepcjonistką
i wybieramy nocleg w apartamencie królewskim za 1 mln. Gdy już się obudzimy podchodzimy do kominka i przyglądamy się płomieniom. Zabieramy też RĘKAWICE CZAROWNIKA
ze skrzynki w prawym dolnym rogu pokoju. Schodzimy schodami do holu i wychodzimy z hotelu. Udajemy się do portu i rozmawiamy z Kariną, która zdradza nam sekret
dotyczący kominka w apartamencie królewskim. Wracamy do hotelu i znów płacimy milion za noc w apartamencie królewskim (warto!) Po przebudzeniu znów przyglądamy
się kominkowi. Tym razem wypowiadamy inny komentarz niż przedtem. Wciąż jednak nie mamy sposobu na ugaszenie płomieni. W tym celu ponownie opuszczamy hotel
i kierujemy się do Karczmy. Kierujemy się na północny zachód pomieszczenia i zabieramy WIADERKO NAPEŁNIONE WODĄ. Ponownie (!) wracamy do hotelu i wynajmujemy na
noc apartament królewski. Tym razem po przebudzeniu gasimy płomień w kominku i przechodzimy ukrytym przejściem na mury Ballis. Kierujemy się w prawo i podnosimy
z ziemi błyszczący przedmiot, który okazuje się być ZAPROSZENIEM DO KLUBU VIP. Kierujemy się nadal wzdłuż murów dookoła mapy i zatrzymujemy się przy skrzynce
w której znajduje się cenny ORLI MIECZ. Wracamy do apartamentu i opuszczamy hotel. Udajemy się do Karczmy i rozmawiamy z Mordehajem, na prawo od głównego wejścia.
Obiecaj, że znajdziesz jego notatki. Podejdź do kominka i zauważysz że potrzebujesz wody o wiaderka aby ugasić płomień. Opuść Karczmę i udaj się do portu. Podejdź
do fontanny i napełnij wiaderko świeżą wodą, po czym wróć do karczmy i ugaś płomień a otrzymasz KLUCZYK Z MOTYWEM CZASZKI (musisz najpierw ugasić płomień w
apartamencie, gdyż jeśli jako pierwszy ugasisz ogień w karczmie to utracisz wiaderko na zawsze i nie odkryjesz tajemnego przejścia w hotelu). Możesz teraz
porozmawiać z karczmarzem i oddać zaproszenie, dzięki czemu uzyskasz dostęp do klubu VIP, znajdującego się na dachu Karczmy. Porozmawiaj z Xavierem i podejmij się
odnalezienia 20 krokodylich skór. Porozmawiaj z resztą NPC i opuść całkiem Karczmę. Udaj się do Hotelu. Prześpij się w Pokoju Gościnnym płacąc 10 tys. Gdy się
obudzisz podnieś kartki leżące w lewym dolnym rogu pokoju a uzyskasz NOTATKI MORDEHAJA. Czytamy je i zapamiętujemy słowa „Sezamie, otwórz się” Nie zapomnij też
wyciągnąć KOBALTOWY HEŁM ze skrzynki. Opuść hotel i udaj się do Karczmy i porozmawiaj z Mordehajem. W zamian za notatki otrzymasz SZLACHECKIE BUTY.
Uff… to chwilowo tyle z questów pobocznych.
Kierujemy się do Portu w Ballis i wchodzimy do otwartego teraz Magazynu Rybaków. Używamy klucza we wnęce na prawo od bramy u góry mapy i wchodzimy przez nią do
Lochów.
LOCHY (Echidna, Tarantula, Nieumarła Królowa)
Kierujemy się na prawo i przechodzimy mostkiem na północ, po czym wciąż kierując się na północ, przechodzimy przez kolejny mostek i stajemy przed zamkniętą bramą.
Czytamy notatkę na lewo i kierujemy się w dół w kierunku pierwszego mostka, który przekroczyliśmy w lochach. Po drodze zauważymy inny mostek na prawo. Przekraczamy
go i idziemy dalej w prawo. Wchodzimy do otworu znajdującego się pomiędzy dwoma filarami. Jesteśmy w prawej komnacie lochów. Podchodzimy kilka kroków do góry, w
kierunku naszyjnika leżącego na ziemi. Po drodze jednak, atakuje nas
ZMUTOWANY JASZCZUR (drop: brunatny set). Po walce podnosimy z ziemi ZŁOTY MEDALION
i wracamy do głównej części Lochów. Po wyjściu kierujemy się na lewo i przekraczamy most, po czym skręcamy na północny zachód i wchodzimy po drabince na wyższy poziom.
Zbieramy ze skrzynki GEM WYTRZYMAŁOŚĆI i schodzimy drabinką na lewo. Tym razem znajdujemy się w lewej komnacie lochów. W lewym dolnym rogu pomieszczenia, w
skrzynce leży GEM SIŁY. Wychodzimy wyjściem na dole, aby znaleźć się na niedostępnej wcześniej wysepce w głównej części Lochów. Podchodzimy do dziwnego pomniku
i umieszczamy w nim nasz talizman. Coś się przełączyło, tylko co? Wracamy do lewej komnaty i drabinką do góry, ponownie do głównej części. Schodzimy drabiną po
prawej i kierujemy się na północ w kierunku zamkniętych wrót. Zanim jednak dotrzemy do mostku, skręcamy w lewo i przechodzimy przez mostek, którego wcześniej tam
nie było. W skrzynce znajduje się ELIKSIR. Spychamy obie beczki w dół ścieków. Wracamy znów do lewej komnaty lochów i do dziwnego pomnika w którym zostawiliśmy
medalion. Zabieramy go i znów przechodząc przez lewą komnatę docieramy do głównej części lochów. Zmierzamy na prawą część mapy, mijając po drodze jaskinię
w której walczyliśmy z jaszczurem. Dalej na prawo zauważymy te same beczki, które przed chwilą zepchnęliśmy. Na północ od nich w wyrwie znajdujemy
2 x MIKSTURA REGENERACJI LV 2. Przechodzimy po beczkach na kolejną wysepkę i zabieramy ze skrzynki PELERYNĘ CZAROWNIKA. Na lewo, znów zauważamy dziwny pomnik.
Ponownie umieszczamy na nim talizman i przechodzimy po beczkach na górę. Idziemy na lewo, mijamy grotę i zauważamy mostek, którego wcześniej nie było, kierujący
nas na północ. Przechodzimy, zbieramy ze skrzynki TARCZĘ CZAROWNIKA i idziemy na północ, a później skręcamy w prawo. Znów widzimy dziwny monument, lecz nie wracamy
po talizman, a kierujemy się dalej na prawo, w dół i naokoło po schodach na wyższy poziom. Opuszczamy drabinkę i schodzimy po niej. Kierujemy się po beczkach w dół
i zabieramy talizman z pomnika. Teraz, naturalnie, musimy dojść do pomnika który niedawno mijaliśmy. Wchodzimy więc po opuszczonej drabince i znów naokoło
dochodzimy do niego. Umieszczamy w nim talizman. Tym razem mostek pokazuje się blisko, bo zaraz na lewo od pomnika. Przekraczamy go i kierujemy się na prawo
podnosząc KOBALTOWY MIECZ z pobliskiej skrzynki. Koniecznie podnosimy też błyszczący przedmiot na ziemi, który okazuje się być KLUCZEM DO BRAMY. Wracamy przez mostek
i nie zapominamy zabrać talizmanu z pomnika. Jeśli go nie zabierzemy stracimy istotną cześć fabuły i przedmiotów. Z medalionem w garści idziemy naokoło w prawo,
po drabince w dół, później przez most w lewo i cały czas na północ, aż dotrzemy do wielkich zamkniętych wrót. Używamy klucza i przechodzimy przez otwartą bramę do
Komnaty Helamona. Jak się łatwo domyślić, po pokonaniu kilku kroków atakuje nas wielki
HELAMON (drop: set Helamona). Po walce idziemy w prawo i zabieramy ze skrzynki
KOŚCIANĄ LASKĘ, po czym zmierzamy na lewą stronę komnaty. Umieszczamy medalion na posągu i przechodzimy przez mostek w dół. Okazuje się, że dziura w ziemi jest
zbyt głęboka i potrzebujemy liny. No i co teraz? Wracamy przez mostek i pamiętamy aby zabrać medalion. Wychodzimy z komnaty wyjściem na południu i przechodzimy
przez całe Lochy, docierając do Magazynu Rybaków. Wychodzimy z niego do Portu i podchodzimy do cumy, która została po łódce Fishera i Rokkiego. Dostajemy w ten
sposób LINĘ. Rozmawiamy też z Dorią, która zafascynowana tym, iż pokonałeś Helamona opowiada Ci o Jednorożcu i Magicznym Gwizdku. Wraz z liną wracamy do Magazynu
Rybaków i dalej do Lochów. W lochach zmierzamy do lewej komnaty i podchodzimy do łóżka. Czytamy pamiętnik i wychodzimy z lewej komnaty drabiną do góry. Zmierzamy
do Komnaty Helamona, a tam znów używamy talizmanu na pomniku i tym razem opuszczamy się liną w dół. W ukrytej komnacie schodzimy po linie i idziemy w prawo i w dół.
Gdy przekraczamy mostek atakuje nas kolejny boss AQUATIC (drop: błękitny set). Po pokonaniu go, idziemy dalej w lewo i wchodzimy po linie do niedostępnej wysepki
w głównej części lochów. Na lewo od wyjścia podnieś SZTABKI ZŁOTA. Teoretycznie mógłbyś je sprzedać za 5 mln w sklepie, ale warto je zostawić ponieważ możemy za
nie dostać niezły ekwipunek u Romulusa. Wracamy przez ukrytą komnatę do Komnaty Helamona, przechodzimy przez mostek i zabieramy talizman z pomnika. Ten item też
będziemy mogli wymienić na eq u Romulusa w Hotelu w Ballis. W porządku, jesteśmy gotowi aby zgłębić Podziemny Labirynt. Przechodzimy więc przez wyjście na górze.
PODZIEMNY LABIRYNT (Wywern, Czarny Demon, Mosiężny Golem, Mroczny Nietoperz, *Balrog, *Druid, *Mroczny Kat)
Zaraz po wejściu kierujemy się na północ do oporu. Gdy już nie będzie się dało iść dalej do góry, skręcamy w lewo, w dół i naokoło i otwieramy skrzynkę aby zdobyć
BITEWNĄ ZBROJĘ. Wracamy do pierwszego rozdroża, na które natrafiamy idąc na północ od wejścia do Labiryntu i kierujemy się na północny wschód. Znów idziemy do
oporu i otwieramy skrzynkę zawierającą GEM INTELIGENCJI. Od skrzynki kierujemy się na południe i gdy dojdziemy do rozwidlenia zwracamy się na wschód i wchodzimy
w tunel idący wpierw w prawo, a później w dół. Na dole natrafiamy na rozwidlenie. Idziemy w prawo i wzdłuż prostej trasy do skrzynki z BRUNATNĄ MACZUGĄ w środku.
Wracamy do rozwidlenia i kierujemy się tym razem w lewo. Z pękniętego dzbana zabieramy 5 sztuk MIKSTURY MANY LV 5 i wchodzimy drabiną na poziom drugi labiryntu.
Tutaj od razu zmierzamy w prawo i do góry tunelem aż dotrzemy do otwartej rozwidlenia. Na początek wybieramy lewą odnogę. Przy kolejnym rozwidleniu, zamiast iść
w lewo, kierujemy się do góry i idziemy prostym tunelem aż docieramy do dźwigni, którą przełączamy. Wracamy do drugiego rozwidlenia i kierujemy się w lewo.
Widzimy, że brama jest zamknięta, więc zawracamy i idziemy w prawo i na rozwidleniu trzymamy nadal ten kierunek. Idziemy naokoło zaułka i przy rozwidleniu
wybieramy dolną odnogę która prowadzi do skrzynki z 3 sztukami ELIKSIRÓW. Wracamy do góry i idziemy cały czas prostym tunelem, aż dotrzemy do schodów kierujących
nas z powrotem na poziom 1, tyle że w innym, niedostępnym wcześniej miejscu. Znów na poziomie 1, idziemy prostym tunelem aż docieramy do wielkich wrót, oraz
odnogi kierującej nas w lewo. Idziemy więc na zachód, aż w końcu docieramy do kolejnej dźwigni. Przełączamy ją, wracamy do wrót i przechodzimy przez nie.
TUNEL ZŁOWROGICH SZKIELETÓW (Wywern, Czarny Demon, Mosiężny Golem, Mroczny Nietoperz, Rzezimieszek, Niebieski Demon, Skaven)
W Tunelu Złowrogich Szkieletów spotykamy potwory na tym samym poziomie co w Labiryncie, więc nie ma się czym przejmować. Po wejściu kierujemy się od razu na północ i wchodzimy
przez bramę. Przechodzimy przez drewniany most i zbliżamy się do podestu. Najpierw jednak wyjmujemy ze skrzynek BŁĘKITNĄ RÓŻDŻKĘ oraz 3 sztuki ELIKSIRÓW.
Próbujemy zabrać z podestu kryształową kulę, lecz most za nami ulega zniszczeniu i gdy podchodzimy do niego, gra sugeruje nam odłożenie kuli na swoje miejsce.
Nie sprzeciwiamy się grze i odkładamy kulę na podest po czym wracamy do Tunelu Złowrogich Szkieletów. Idziemy tym razem w prawo i widzimy dwie dziwne postacie
przykute do ściany. Przełączamy dźwignię pomiędzy nimi, aby rozpocząć walkę z
2 x ZŁOWROGI SZKIELET (drop: złowrogi set). Po walce przełączamy dźwignię jeszcze
raz i podchodzimy do pustego podestu po prawej. Przyglądamy się mu, a później wchodzimy w ślepy zaułek poniżej. Nic tu nie zwojujemy, póki co przynajmniej. Mamy
teraz możliwość pójścia do Wieży Przeznaczenia, mimo to jednak zostawiliśmy za sobą kilka bossów i cennych itemów, więc warto się wrócić i połazić jeszcze trochę.
Jeśli więc idziesz za moją radą, to przejdź na lewo i wróć wyjściem do Podziemnego Labiryntu.
Ponownie w tej piekielnej lokacji udaj się na południe i wzdłuż tunelu aż dotrzesz do zejścia na poziom 2. Na kolejnym poziomie udaj się ponownie jednokierunkowym
tunelem, aż dotrzesz do rozwidlenia w dół i na lewo. Idź w lewo i na kolejnym rozwidleniu cały czas w lewo, aż dotrzesz do bramy, która wcześniej była zamknięta.
Teraz jednak jest otwarta więc przejdź przez nią i wejdź po drabinie znów na poziom 1 i znów w miejscu, które wcześniej było niedostępne.
Najpierw udaj się na północ i wyjmij ze skrzynki BITEWNĄ TARCZĘ. Teraz skieruj się na południe i dojdź do kolejnego zejścia po drabinie kierującej nas na poziom 2,
jak łatwo się domyślić, do kolejnego, niedostępnego w inny sposób miejsca.
Tutaj należy uważać ponieważ pojawiają się nowe, dużo silniejsze potwory a mianowicie Balrog, Druid i Mroczny Kat. Od razu po wejściu skręć w prawo i wyjmij z
wnęki w ścianie STALOWY KLUCZ. Potem wróć do drabiny i skieruj się na lewo i na dół, a na pierwszym rozwidleniu skręć w prawo i dojdź do końca tunelu.
Z dziwnego miejsca wykop MAGICZNY GWIZDEK, który przyda się nieco później. Teraz wróć do rozwidlenia i idź dalej w dół, zbierając po drodze BITEWNY HEŁM ze
skrzynki. Gdy dotrzesz do ściany, skręć w prawo i miń drabinę, nie używając jej póki co. Po chwili zauważysz dziwne drzwi. Gdy się przybliżysz, będziesz
musiał podać magiczne hasło. Wpisz więc hasło z notatek Mordehaja, czyli „Sezamie otwórz się”. Wrota naturalnie, otworzą się, lecz uważaj. Wewnątrz czai się
bardzo trudny boss. Jeśli jesteś jednak gotowy wejdź do środka i potrzyj lampę a ukaże się ZŁOŚLIWY DŻIN (drop: kwarcowy set + gemy za ogniki) w towarzystwie
dwóch ogników. Po walce zbierz łupy z dwóch skrzynek, czyli OGIEŃ 5 i 5 sztuk ELIKSIRÓW, oraz nie zapomnij zabrać ze sobą STAROŻYTNEJ LAMPY.
Wyjdź z komnaty i skieruj się na prawo. Przy pierwszym rozwidleniu skieruj się na północ, a później w prawo. W skrzynce znajdują się BITEWNE RĘKAWICE. Teraz wróć
do drabiny o której mówiłem Ci wcześniej, tej na lewo od wejścia do Komnaty Dżina. Wejdź po niej, a znów znajdziesz się na poziomie 1, tyle że na wysokim podeście.
Wejdź na strzałkę a spadniesz o jeden poziom w dół. Zabierz ze skrzynki 3 MIKSTURY REGENERACJI LV 2 oraz ZŁOWROGĄ RÓŻDŻKĘ i zeskocz na sam dół. Na dole udaj się
w lewo i do góry po czym zwróć się na północny zachód i weź ze skrzynki ELIKSIR. Teraz udaj się w prawo, naokoło i wejdź w zejście drabiną które zobaczysz
po drodze. Znajdziesz się w odgrodzonym podeście na poziomie 2 Labiryntu. Nie ma tu nic poza dziwną skrzynką. Jeśli poprawnie pobawiłeś się wiaderkami w Ballis
i uzyskałeś Klucz z motywem czaszki, skrzynka otworzy się, a ty wzbogacisz się o SAMURAJSKI MIECZ, GEM SZYBKOŚCI, oraz 10 000 000 !!!. Warto było, co nie?
Teraz wróć schodami na poziom 1, idź do góry, w prawo i w dół aż dojdziesz do wyjścia z Labiryntu. Przejdź Komnatą Helamona, oraz Lochami i Magazynem Rybaków
do Ballis.
Przejdź przez port na rynek i udaj się do Alabastrowego Hotelu. Tam możesz powymieniać skrzydła nietoperza uzyskane w labiryncie na różne itemy. Możesz także
porozmawiać z Romulusem, który dokona świetnych i korzystnych wymian:
-Jeśli oddasz mu SZTABKI ZŁOTA dostaniesz w zamian SZLACHECKIE RĘKAWICE
-Jeśli oddasz mu ZŁOTY MEDALION dostaniesz w zamian SZLACHECKI HEŁM
-Jeśli oddasz mu STAROŻYTNĄ LAMPĘ dostaniesz w zamian MUSZELKOWĄ TARCZĘ (najlepsza tarcza tego upka ! )
Po udanych transakcjach zarezerwuj sobie nocleg, tym razem w Apartamencie Szlacheckim, płacąc 100 tys. Po przebudzeniu otwórz skrzynkę i zabierz LECZENIE 5.
Zerknij też na dolny prawy róg i zabierz stamtąd SZKLANĄ KULĘ.
Teraz czeka nas baaardzo długa droga, przez Rynek, Port, Magazyn Rybaków, Lochy, Komnatę Helamona, Podziemny Labirynt, aż w końcu dotrzemy do Tunelu Złowrogich
Szkieletów. Na miejscu udaj się znów do pomieszczenia u góry i przejdź przez drewnianą kładkę. Mając w ręku Szklaną Kulę zamień obie na podeście, a zostaniesz
zaatakowany przez GIGANTYCZNEGO KRABA (drop: ?). Po walce, ponownie spróbuj zamienić obie kule, a uzyskasz KRYSZTAŁOWĄ KULĘ. Z nią w rękach wyjdź z Zatopionej
Komnaty i podejdź do pustego podestu po prawej. Połóż na nim kulę i czekaj aż otworzą się wrota na dole. Teraz wejdź nimi do nowej lokacji.
JASKINIE PŁACZĄCYCH ZJAW (Rzezimieszek, Niebieski Demon, Skaven)
Prawdę mówiąc do tej lokacji mogłeś się udać już na początku, ale nie mogłeś dostać się do tego miejsca w którym teraz stoisz, dlatego pozostawiłem to na teraz.
Zabierz KRYSZTAŁ (1 z 10) oraz zerknij na skrzynkę po lewej. Jeśli wyciągnąłeś Stalowy Klucz z wnęki w murze w Labiryncie na poziomie 2 to będziesz mógł ją
otworzyć. W jej wnętrzu znajdują się: UPIORNA LASKA, GEM MAGII, oraz 5 sztuk MIKSTUR REGENERACJI LV 2. Teraz zepchnij drabinkę i zejdź po niej na dół. Zejdź
także po kolejnych schodkach i zabierz kolejny KRYSZTAŁ (2 z 10) po lewej. Teraz idź na południowy wschód i porozmawiaj z Jorando stojącym przy fontannie.
Teraz idź w lewo, oraz w górę i zejdź po schodach na poziom drugi jaskiń.
Gdy zrobisz kilka kroków w prawo zostaniesz zaatakowany przez kolejnego bossa,
BŁOTNĄ ROPUCHĘ (drop: błotnisty set). Po walce idź drogą na północ, wejdź po
schodach i otwórz skrzynkę po lewej zabierając ELIKSIR. Teraz idź długą drogą w prawo aż dotrzesz do drabinki prowadzącej w dół. Na razie miń ją i idź dalej w
prawo i zabierz kolejny KRYSZTAŁ (3 z 10). Teraz zejdź drabinką i przyglądnij się wyrwie w ziemi. Trzeba ją czymś zapchać, hmmm…. Wejdź po drabince i zepchnij
głaz do dziury. To za mało… Zejdź po drabince i idź w dół drogą. Zejdź po kolejnej drabince i zabierz ze skrzyni GEM SZCZĘŚCIA. Wróć na górę i wejdź do jaskini
obok drabinki.
Znów na poziomie 1 tyle że w innym miejscu. Idź na południowy zachód a dotrzesz do skrzynki z ZIEMIĄ 5. Teraz idź w prawo i wejściem na górę. Zabierz kolejny
KRYSZTAŁ (4 z 10) i zapamiętaj dziurę w ziemi. Przy okazji weź też KOBALTOWE RĘKAWICE ze skrzyni w górnym prawym rogu wzniesienia. Zejdź teraz i skieruj się do
wyjścia, którym przed chwilą weszliśmy na ten poziom.
Na poziomie 2 wejdź po drabince, skieruj się na lewo i w dół do wyjścia na poziom 1.
Na poziomie 1 idź w górę, wejdź po schodkach i skręć w prawo odbijając nieco w górę. Zabierz kolejny KRYSZTAŁ (5 z 10) i idź dalej w prawo. Zabierz ze skrzynki
3 sztuki MIKSTUR REGENERACJI LV 2 i zepchnij kamień w dół. Teraz czeka nas mała bieganina. Musimy wrócić do tej dziury o której wspomniałem abyśmy zapamiętali.
Gdy już będziesz na miejscu, zepchnij głaz do dziury i wróć na poprzedni poziom jaskiń aby ujrzeć że głęboka dziura została zapchana kamieniami. Przejdź więc do
nowego miejsca i zabierz ze skrzynki KAPELUSZ CZAROWNIKA. Wejdź do jaskini.
Znów na poziomie 1 zabierz ze skrzynki na prawo, GEM SZYBKOŚCI i zejdź na dół po dłuuuugich schodach. Na dole wejdź do pierwszej napotkanej jaskini po lewej. Tam
zejdź w dolny prawy róg i zbierz MIECZ TEMPLARIUSZA. Podejdź do wody na lewo. Nie da się jej póki co przekroczyć. Wyjdź z jaskini i udaj się dalej na lewo i po
kolejnych schodach w górę. Zabierz KRYSZTAŁ (6 z 10) i podejdź do zakopanego wejścia. Przyda się łopata, ale to za chwilę… Teraz wróć po długich schodach w górę
i na poprzedni poziom. Teraz wróć do zapchanej kamieniami dziury i wejdź do jaskini obok drabiny. Tutaj skieruj się na południowy wschód i miń wejście na
wzniesienie. Zamiast tego idź dalej w prawo i zejdź na dół. Zabierz ze skrzyni BITEWNY TOPÓR i wejdź do jaskini.
Zaraz po wyjściu zepchnij kamień na dół i skieruj się na lewo zabierając kolejny KRYSZTAŁ (7 z 10). Teraz wróć całą drogę do jaskini z wodą po lewej stronie. Tym
razem zepchnięty głaz stworzył przejście, więc przekraczamy wodę i zabieramy kolejny
KRYSZTAŁ (8 z 10) oraz podnosimy błyszczący się przedmiot, który okazuje się
być ZŁOTYM KOLCZYKIEM. Wychodzimy z jaskini, wchodzimy po długich schodach, wracamy na poprzedni poziom, idziemy w lewo, po drabince na górę, dalej w lewo i w dół
przez jaskinię na poziom 1 i na południe wychodzimy z Jaskiń Płaczących Zjaw. Jeszcze tu wrócimy…
Na mapie świata kierujemy się na południowy zachód i wchodzimy na Przełęcz Żółtych Motyli. Idziemy najpierw do oporu w prawo i zabieramy ze skrzyni
POCISK MAGICZNY 5 oraz 1543000 złota. Teraz znów idziemy do oporu w lewo i zabieramy 10 sztuk MIKSTUR MANY LV 5. Wychodzimy stąd na mapę świata i wchodzimy do
Ballis. Na rynku idziemy do Hotelu i rozmawiamy z Kristine i oddajemy jej kolczyk w zamian za co dostajemy KORALOWY PIERŚCIEŃ. Teraz zmierzamy przez port
i Magazyn Rybaków do Lochów Ballis, zaś tam wchodzimy do lewej komnaty i zabieramy ŁOPATĘ z lewego górnego rogu pomieszczenia. Z łopatą wracamy do Jaskiń
Płaczących Zjaw. Przechodzimy znów wszystkie jaskinie aż dotrzemy do owych dłuuugich schodów. Schodzimy nimi i w lewo do oporu, a później do góry aż znów
staniemy przed zakopanym wejściem. Tym razem je odkopujemy i wchodzimy do środka.
W nowym pomieszczeniu widzimy skrzynkę, lecz gdy robimy kilka kroków atakują nas
2 x PŁACZĄCA ZJAWA (drop: efemeryczny set). Po walce wyciągamy EFEMERYCZNĄ LASKĘ
ze skrzyni oraz zabieramy przedostatni KRYSZTAŁ (9 z 10). Teraz wracamy w prawo, po wielkich schodach, na poprzedni poziom, po drabince na górę, potem w prawo i w
dół do przejścia. Na 1 poziomie idziemy w górę i po niebieskiej drabince wracamy do Tunelu Złowrogich Szkieletów. Tym razem idziemy w prawy górny róg i wychodzimy
do nowej lokacji.
Wchodzimy po schodach na górę i zabieramy ostatni KRYSZTAŁ (10 z 10), po czym wkraczamy przez wyjście na polanę.
PRZED WIEŻĄ PRZEZNACZENIA (Szaman, Ważka, Niedźwiedź).
Idziemy na południe i docieramy do nagrobka. Odbijamy na lewo i zabieramy MP PLUS ze skrzynki. Przyglądamy się nagrobkowi i zapamiętujemy datę jako MCLXXI (1171).
Teraz idziemy na prawo. Przed wejściem do wieży odbijamy na lewo i docieramy wzdłuż murów do kolejnej skrzynki zawierającej CIĘŻKIE BUTY. Teraz możesz wejść do
następnej lokacji
WIEŻA PRZEZNACZENIA (Kython, Wendigo, Czart, Nieumarły Rycerz)
Po wejściu kierujemy się na lewo i zabieramy ze skrzynki BITEWNE BUTY. Teraz na prawo po schodach na 1 piętro. Tu wchodzimy do środkowej komnaty z windą i przełączamy przycisk.
Możemy nią zjechać teraz na parter. Na parterze jeszcze raz wchodzimy na windę i wjeżdżamy na 1 piętro. Wychodzimy z komnaty i udajemy się w lewo gdzie przełączamy dźwignię.
Po tym wracamy do windy i wjeżdżamy nią na 2 piętro. Znów wychodzimy z komnaty i skręcamy w prawo. Kamień wymaga od nas magicznej formuły której niestety na razie nie znamy.
Idziemy więc w lewo, mijamy środkową komnatę i schodzimy po drabince ponownie na 1 piętro, tyle że w tylniej komnacie. Idziemy w prawo i przełączamy przycisk. Zaraz potem zabieramy
ze skrzynki CIĘŻKIE RĘKAWICE. Teraz wracamy drabinką na 2 piętro i wchodzimy do windy zjeżdżając nią na 1 piętro. Przełączamy przycisk na prawo od windy i zjeżdżamy na parter.
Teraz na parterze zamiast wjeżdżać windą wyżej spróbuj przejść na jej drugą stronę a znajdziesz się w nowym pomieszczeniu. Zabierz ze skrzynki ZŁOWROGĄ LASKĘ i przełącz dźwignię
na prawo. Teraz idź do końca na lewo i zejdź po drabince do piwnicy Wieży. Zejdź po schodkach i podejdź do wschodniej ściany pomieszczenia. Najpierw zajmij się skrzynką. Wymaga
ona wpisania kodu. Wpisz więc 1171 z nagrobka a otrzymasz DIAMENTOWĄ RÓZDŻKĘ, 10 ELIKSIRÓW oraz 10 sztuk MIKSTUR REGENERACJI LV2. Teraz spisz sobie słowa które są napisane na
obelisku powyżej skrzynki i na końcu podejdź do wielkiej skrzyni na środku pomieszczenia. Okazuje się ona bossem o nazwie MIMIC (drop: diamentowy set). Teraz wyjdź z piwnicy, wróć
do windy i wjedź na 1 piętro. Na 1 piętrze wyjdź z komnaty i przełącz dźwignię na lewo. Wjedź na 2 piętro i idź w prawo. Wpisz przy kamieniu hasło z podziemi Wieży czyli
„Faber est quisque suae fortunae„.
Wrota się otworzą a w nowym pomieszczeniu znajdziesz po prawej stronie GEM MAGII. Zaraz potem porozmawiaj z Antaresem a dowiesz się czegoś nowego o głównej fabule (wybierz 3 opcję)
oraz otrzymasz TALIZMAN LEWITACJI. Teraz wyjdź z komnaty i udaj się do windy. Bez przyciskania czegokolwiek wejdź na kładkę a znajdziesz się na dachu Wieży. Zabierz ze skrzynki
ORLĄ RÓŻDŻKĘ i wyjdź na zewnątrz. Okrąż cały wielki podest i u góry w skrzynce znajdziesz
WIATR 5. Teraz wejdź na podest i przyglądnij się fladze a zostaniesz zaatakowany przez
DZIKIEGO JASTRZĘBIA (drop: orli set). Po walce możesz całkiem opuścić Wieżę i wrócić do Ballis. Możesz teraz wymienić swoje kryształy u Romulusa. Jego cennik wygląda tak:
– MIKSTURA REGENERACJI LV2 (za 1 kryształ)
– ELIKSIR (za 2 kryształy)
– GEM SIŁY (za 3 kryształy)
– GEM MAGII(za 3 kryształy)
– SZLACHECKA TARCZA(za 6 kryształów)
– UPIORNY PIERŚCIEŃ(za 8 kryształów)
– KORALOWA LASKA (za 10 kryształów)
– RUNICZNY MIECZ (za 10 kryształów)
PRZEŁĘCZ ŻÓŁTYCH MOTYLI (Wampir, Sedna, Tytan, *Goblin, *Czarny Mag, *Pirania)
Teraz wreszcie mając talizman lewitacji możemy przebyć bagna na południe. Idziemy więc do Przełęczy Żółtych Motyli i podchodzimy do bagna koło uschniętego pnia.
Wcześniej nie było to możliwe, ale teraz podlatują do Nas motyle i przeprowadzają na drugą stronę trzęsawiska. Pojawiają się tu trudniejsze potwory (oznaczone *)
więc uważajcie. Idziemy w prawo i nieco do góry aby zabrać ze skrzynki
CIĘŻKĄ ZBROJĘ PŁYTOWĄ. Teraz wychodzimy wyjściem na południe i na mapie świata, nie mając
innej alternatywy wchodzimy do wielkiej jaskini nieco na południe.
JASKINIA BRĄZOWEGO SMOKA (Nazgul, Brązowy Golem, Smocza Wojowniczka)
Od wejścia skieruj się na prawo aż do oporu i zabierz ze skrzynki CIĘŻKĄ TARCZĘ. Teraz wróć do wejścia i skieruj się na północ. Po przejściu przez kładkę nie
wchodź jeszcze po schodach, ale odbij w prawo i wejdź do jaskini. Po wyjściu na drugiej stronie zabierz od razu CIĘŻKI HEŁM ze skrzyni. Teraz wróć przez tą samą
jaskinię i tym razem wejdź po schodach przy kładce w centrum mapy. Zaraz po wejściu spotkasz starych znajomych i wpadniesz w wir walki z RAPSEM#4 (drop: gotycki set płytowy)
Po walce nie wchodź jednak do wielkiej groty na środku, a skręć w lewo i skieruj się do lewego górnego rogu mapy. Wejdź do jaskini i zabierz 3 x ELIKSIR. Wróć do
wielkiej groty i tym razem idź w prawo i naokoło do ostatniej skrzynki zawierającej
DIAMENTOWY TOPÓR. Teraz możesz wejść do wielkiej jaskini w centrum mapy.
Po prawej stronie w skrzynce czeka IGLASTA MACZUGA, zaś na górze czeka na nas kolejny boss BRĄZOWY SMOK (drop: set Brązowego Smoka). Po walce otrzymamy zdolność
chodzenia po bagnach. Wyjdźmy więc z jaskiń Brązowego Smoka na mapę świata i odkryjmy nową część mapy.
Skierujmy się wzdłuż bagien na północny wschód, do oporu, aż dotrzemy do obszernego pola z lokacją.
POLANA JEDNOROŻCA (Jeździec Chaosu, Olbrzym, Opętany Włóczęga).
Podejdź do podestu w centrum mapki i wybierz kierunki w tej kolejności Północ, Południe, Wschód, Zachód, a ukaże się JEDNOROŻEC (drop: set Jednorożca). Po trudnej
walce wróć na mapę świata i skieruj się na południowy zachód a po drodze zauważysz dziwne zarośla na dole. Wejdź na Mokradła.
MOKRADŁA (Olifant, Węgorz, Kraken, *Krokodyl)
Na prawo i w dół w skrzyni znajduje się 3245111 złota. Przejdź po przewróconym drzewie na południe i skieruj się w dolny prawy róg zabierając ze skrzyni
KWARCOWĄ MACZUGĘ. Teraz podejdź do uszkodzonego mostu na zachodzie. Musisz znaleźć inny sposób przejścia. Zbadaj drzewo stojące ponad mostem. Potrzeba nam siekiery. Wracamy
do Ballis do Magazynu Rybaków. Na miejscu podejdź do wschodniej ściany i zabierz SIEKIERĘ wbitą do pnia. Teraz wróć na Mokradła i zetnij drzewo, ale nie przechodź
jeszcze na drugą stronę. Skieruj się na północ w kierunku wyjścia ale odbij w lewo. Przechodząc przez pień zbadaj dziwny wodospad. Na razie nic nie możesz zrobić.
Idź dalej i zepchnij kłodę do wody. Teraz idź do ściętego siekierą drzewa i przejdź przez nie, a w trakcie zauważysz zepchniętą kłodę umożliwiającą Ci dojście na
wysepkę ze SZLACHETNĄ SZABLĄ (sic!). Teraz idź na drugą stronę i na północ przy skraju mapy po 3 x ELIKSIR. Możemy iść na południe i wyjść z tej części Mokradeł.
W następnej części stoczysz walkę z KRWIOŻERCZĄ ROŚLINĄ (drop: iglasty set). Gdy uratowany Angelo odbiegnie skieruj się na południe, wyjdź na mapę świata i skręć
w lewo aby dojść do kolejnego miasta Ozaroth.
Okolice Ozaroth (Hanuman, Palladyn, Wendral)
Gdy już zaopatrzysz się w mixturki lv 5, wróć do Ballis. Udaj się na Rynek do Gospody pod Brązowym Smokiem i wejdź na dach do klubu VIPów. Na miejscu porozmawiaj z dwoma kobietami, a podsłuchasz ich rozmowę o ucieczce księżniczki z zamku. Podobno znikła gdzieś w okolicach
wodospadu na Mokradłach.. hmmm. Udaj się na Mokradła, gdzie po drodze możesz chwilkę poexpić, tak aby trafić na walkę z Krokodylami, z których masz szansę zdobyć
20 krokodylich skór dla Xaviera, który da Ci za nie wybrany item ze świetnego setu z krokodylej skóry.
Gdy podejdziesz do wodospadu okaże się, że jest w nim sekretne przejście. Udaj się nim do niedostępnej wcześniej wysepki i zabierz ze skrzynki OGRZY KAFAR i wejdź
po schodkach do części północnej Mokradeł. Zrób krok do góry a zobaczysz księżniczkę Selene, oraz wpadniesz w wir walki z OLBRZYMIM ALIGATOREM (drop: koralowy set).
Po walce zostaniesz przeniesiony do zamku, gdzie król podziękuje Ci za uratowanie jego jedynej córki i w nagrodę otrzymasz KRÓLEWSKI PIERŚCIEŃ. Jeśli wrócisz na
Mokradła i znów udasz się do ich północnej części do miejsca gdzie walczyłeś z aligatorem, będziesz mógł zebrać ELIKSIR ze skrzynki.
I na tym kończy się obecny upek…
EKWIPUNEK:
ZESTAWY (sety)
Set Czarownika
Tarcza Czarownika
Poziom 116
Obrona +118
Obrona mag +219
Wartość: 1233910 G
Kapelusz Czarownika
Poziom 115
Obrona mag +534
Celność mag +67
Uniki mag +67
Wartość: 2415426 G
Rękawice Czarownika
Poziom 115
Obrona +134
Celność +117
Obrona mag +83
Wartość: 1207713 G
Peleryna Czarownika
Sloty(10):
Poziom 116
Obrona mag +675
Wartość: 2467820 G
Buty Czarownika
Poziom 116
Obrona +84
Uniki +118
Obrona mag +34
Szybkość +47
Wartość: 1233910 G
Kobaltowy Set
Kobaltowy Miecz
Sloty(10):
Poziom 118
Obrażenia 3097
Atak +1033
Wartość: 3861957 G
Kobaltowy Hełm
Poziom 117
Obrona mag +818
Szybkość -60
Wartość: 2520889 G
Kobaltowe Rękawice
Poziom 117
Obrona +290
Celność +119
Szybkość -34
Wartość: 1260445 G
Kobaltowy Pierścień
Sloty(1):
Poziom 130
HP +1000
Celność +150
Uniki mag +100
Wartość: 5000000 G
Pancerny Set
Pancerna Tarcza
Poziom 120
Obrona +316
Uniki +35
Wartość: 1342092 G
Pancerny Hełm
Poziom 119
Obrona +348
Obrona mag +348
Wartość: 2629068 G
Pancerna Zbroja
Sloty(10):
Poziom 120
Obrona +702
Wartość: 2684183 G
Pancerne Buty
Poziom 120
Obrona +88
Uniki +123
Uniki mag +35
Szybkość +48
Wartość: 1342092 G
Brunatny Set
Brunatna Maczuga
Sloty(11):
Poziom 132
Obrażenia 4069
Atak +1295
Celność -118
Szybkość -75
Ogień +10
Wartość: 5099987 G
Brunatna Laska (2)
Sloty(13):
Poziom 122
Obrażenia 2416
Atak mag. +1431
Wartość: 5592958 G
Brunatna Tarcza
Poziom 126
Obrona +186
Obrona mag +186
Wartość: 1514705 G
Brunatny Hełm
Poziom 121
Obrona mag +709
Wartość: 2739986 G
Brunatna Zbroja
Sloty(11):
Poziom 124
Obrona +255
Obrona mag +474
Wartość: 2911547 G
Brunatne Buty
Poziom 126
Obrona +111
Uniki +130
Obrona mag +19
Szybkość +51
Wartość: 1514705 G
Złodziejski Set
Złodziejski Sztylet
Sloty(11):
Poziom 127
Obrażenia 3041
Atak +1013
Celność +113
Szybkość +51
Wartość: 4634095 G
Złodziejskie Rękawice
Poziom 123
Obrona +163
Celność +126
Szybkość +35
Wartość: 1426832 G
Błotnisty Set
Błotnista Tarcza
Poziom 122
Obrona +358
Wartość: 1398239 G
Błotnisty Hełm
Poziom 125
Obrona mag +736
Wartość: 2970128 G
Błotniste Buty
Poziom 122
Obrona +125
Uniki +125
Szybkość +49
Wartość: 1398239 G
Set Helamona
Tarcza Helamona
Poziom 128
Obrona +416
Obrona mag +38
Szybkość -21
Wartość: 1575045 G
Hełm Helamona
Poziom 127
Obrona mag +900
Szybkość -65
Wartość: 3089397 G
Zbroja Helamona
Sloty(11):
Poziom 128
Obrona +454
Obrona mag +454
Szybkość -66
Wartość: 3150090 G
Kamasze Helamona
Poziom 128
Obrona +208
Uniki +132
Szybkość +21
Wartość: 1575045 G
Złowrogi Set
Złowroga Różdżka
Sloty(14):
Poziom 136
Obrażenia 1833
Atak mag. +1219
Wartość: 5492138 G
Złowroga Laska (2)
Sloty(14):
Poziom 136
Obrażenia 2750
Atak mag. +1625
Wartość: 7322850 G
Złowroga Tarcza
Poziom 130
Obrona +385
Wartość: 1636805 G
Złowrogie Rękawice
Poziom 129
Obrona +248
Celność +134
Wartość: 1605747 G
Złowrogi Pancerz
Sloty(11):
Poziom 130
Obrona +501
Obrona mag +270
Wartość: 3273610 G
Złowrogie Buty
Poziom 130
Obrona +135
Uniki +135
Szybkość +52
Wartość: 1636805 G
Bitewny Set
Bitewny Topór
Sloty(11):
Poziom 122
Obrażenia 3544
Atak +1127
Celność -54
Szybkość -49
Wartość: 4194718 G
Bitewna Tarcza
Poziom 136
Obrona +406
Wartość: 1830713 G
Bitewny Hełm
Poziom 131
Obrona mag +778
Wartość: 3336442 G
Bitewne Rękawice
Poziom 135
Obrona +262
Celność +141
Wartość: 1797488 G
Bitewna Zbroja
Sloty(11):
Poziom 132
Obrona +392
Obrona mag +392
Wartość: 3399992 G
Bitewne Buty
Poziom 136
Obrona +142
Uniki +142
Szybkość +55
Wartość: 1830713 G
Błękitny Set
Błękitna Różdżka
Sloty(13):
Poziom 128
Obrażenia 1706
Atak mag. +1249
Celność mag -114
Lód +10
Wartość: 4725136 G
Błękitna Tarcza
Poziom 132
Obrona +137
Obrona mag +255
Lód +10
Wartość: 1699996 G
Błękitny Hełm
Poziom 133
Obrona mag +633
Celność mag +79
Uniki mag +79
Lód +10
Wartość: 3464262 G
Błękitna Zbroja
Sloty(12):
Poziom 134
Obrona mag +799
Lód +10
Wartość: 3529256 G
Gotycki Set Płytowy
Gotycka Tarcza Płytowa
Poziom 134
Obrona +359
Uniki +40
Wartość: 1764628 G
Gotycki Hełm Płytowy
Poziom 135
Obrona +403
Obrona mag +403
Wartość: 3594976 G
Gotycka Zbroja Płytowa
Sloty(12):
Poziom 136
Obrona +813
Wartość: 3661425 G
Ciężki Set
Ciężka Tarcza
Poziom 138
Obrona +455
Obrona mag +41
Szybkość -22
Ciężki Hełm
Poziom 141
Obrona mag +1017
Szybkość -72
Wartość: 4004697 G
Ciężkie Rękawice
Poziom 137
Obrona +348
Celność +143
Szybkość -39
Wartość: 1864303 G
Ciężka Zbroja Płytowa
Sloty(12):
Poziom 138
Obrona +496
Obrona mag +496
Szybkość -71
Wartość: 3796521 G
Ciężkie Buty
Poziom 138
Obrona +227
Uniki +145
Szybkość +22
Wartość: 1898260 G
Orli Set
Orli Miecz
Sloty(12):
Poziom 136
Obrażenia 3300
Atak +1097
Celność +122
Szybkość +55
Wiatr +10
Wartość: 5492138 G
Orla Różdżka
Sloty(14):
Poziom 140
Obrażenia 1897
Atak mag. +1261
Wartość: 5901845 G
Orle Rękawice
Poziom 139
Obrona +188
Celność +146
Szybkość +40
Wiatr +10
Wartość: 1932586 G
Orla Zbroja
Sloty(12):
Poziom 142
Obrona +342
Obrona mag +342
Szybkość +73
Wiatr +10
Wartość: 4075575 G
Orli Pierścień
Sloty(1):
Poziom 140
Atak +200
Uniki +100
Szybkość +50
Wartość: 6000000 G
Rdzawy Set
Rdzawa Tarcza
Poziom 142
Obrona +427
Wartość: 2037787 G
Rdzawy Hełm
Poziom 143
Obrona mag +862
Wartość: 4147200 G
Rdzawe Rękawice
Poziom 141
Obrona +276
Celność +148
Wartość: 2002348 G
Rdzawe Buty
Poziom 142
Obrona +150
Uniki +150
Szybkość +57
Wartość: 2037787 G
Efemeryczny Set
Efemeryczna Laska (2)
Sloty(14):
Poziom 144
Obrażenia 2943
Atak mag. +1564
Szybkość +74
Wartość: 8439151 G
Efemeryczna Tarcza
Poziom 144
Obrona +217
Obrona mag +217
Wartość: 2109788 G
Efemeryczny Hełm
Poziom 137
Obrona mag +820
Wartość: 3728606 G
Efemeryczne Rękawice
Poziom 143
Obrona +215
Celność +151
Obrona mag +65
Wartość: 2073600 G
Efemeryczna Zbroja
Sloty(12):
Poziom 144
Obrona +304
Obrona mag +565
Wartość: 4219575 G
Efemeryczne Buty
Poziom 144
Obrona +130
Uniki +152
Obrona mag +22
Szybkość +58
Wartość: 2109788 G
Iglasty Set
BRONIE JEDNORĘCZNE DLA WOJA:
Bojowy Topór
Sloty(10):
Poziom 117
Obrażenia 3372
Atak +1073
Celność -51
Szybkość -47
Wartość: 3781334 G
Runiczny Miecz
Sloty(14):
Poziom 161
Obrażenia 4482
Atak +1486
Wartość: 8350790 G
Kwarcowa Maczuga
Sloty(13):
Poziom 146
Obrażenia 4588
Atak +1457
Celność -132
Szybkość -82
Wartość: 6549880 G
Szlachecka Szabla
Sloty(13):
Poziom 156
Obrażenia 3885
Atak +1288
Celność +143
Szybkość +63
Wartość: 7721277 G
Diamentowy Młot
Sloty(13):
Poziom 150
Obrażenia 4532
Atak +1436
Celność -68
Szybkość -60
Wartość: 7004584 G
BRONIE JEDNORĘCZNE DLA MAGA:
Koralowa Różdżka
Sloty(15):
Poziom 152
Obrażenia 2093
Atak mag. +1250
Szybkość +61
Wartość: 7238833 G
Diamentowa Różdżka
Sloty(15):
Poziom 156
Obrażenia 2159
Atak mag. +1432
Wartość: 7721277 G
Róg Jednorożca
Sloty(16):
Poziom 161
Obrażenia 2241
Atak mag. +1634
Celność mag -149
Wartość: 8350790 G
Różdżka Brązowego Smoka
Sloty(14):
Poziom 144
Obrażenia 1962
Atak mag. +1434
Celność mag -130
Ziemia +10
Wartość: 6329363 G
BRONIE DWURĘCZNE DLA WOJA:
Ogrzy Kafar (2)
Sloty(13):
Poziom 151
Obrażenia 4983
Atak +2113
Celność -276
Szybkość -137
Wartość: 9494841 G
Balrogowe Ostrze (2)
Sloty(11):
Poziom 123
Obrażenia 3091
Atak +1301
Celność +145
Szybkość +35
Wartość: 5707330 G
Miecz Templariusza (2)
Sloty(10):
Poziom 118
Obrażenia 3251
Atak +1446
Celność -69
Szybkość -34
Wartość: 5149276 G
Samurajski Miecz (2)
Sloty(14):
Poziom 161
Obrażenia 4258
Atak +1783
Celność +198
Szybkość +46
Wartość: 11134386 G
Diamentowy Topór (2)
Sloty(12):
Poziom 138
Obrażenia 4290
Atak +1819
Celność -165
Szybkość -99
Wartość: 7593041 G
Topór Krasnoluda (2)
Sloty(13):
Poziom 155
Obrażenia 4927
Atak +2084
Celność -189
Szybkość -111
Wartość: 10131885 G
Diamentowy Miecz Dwuręczny (2)
Sloty(13):
Poziom 147
Obrażenia 4223
Atak +1869
Celność -89
Szybkość -42
Wartość: 8882455 G
BRONIE DWURĘCZNE DLA MAGA:
Upiorna Laska (2)
Sloty(15):
Poziom 154
Obrażenia 3188
Atak mag. +2068
Celność mag -188
Wartość: 9970295 G
Kościana Laska (2)
Sloty(13):
Poziom 128
Obrażenia 2558
Atak mag. +1363
Szybkość +66
Wartość: 6300181 G
Diamentowa Laska (2)
Sloty(15):
Poziom 149
Obrażenia 3065
Atak mag. +1809
Wartość: 9185587 G
Koralowa Laska (2)
Sloty(16):
Poziom 161
Obrażenia 3362
Atak mag. +1981
Wartość: 11134386 G
TARCZE:
Tarcza Brązowego Smoka
Poziom 148
Obrona +157
Obrona mag +292
Ziemia +10
Wartość: 2258315 G
Kwarcowa Tarcza
Poziom 154
Obrona +235
Obrona mag +235
Wartość: 2492574 G
Koralowa Tarcza
Poziom 156
Obrona +477
Wartość: 2573759 G
Wartość: 1898260 G
Muszelkowa Tarcza
Poziom 158
Obrona +436
Szybkość +25
Wartość: 2656511 G
Szlachecka Tarcza
Poziom 152
Obrona +417
Uniki +46
Wartość: 2412944 G
Diamentowa Tarcza
Poziom 150
Obrona +456
Wartość: 2334861 G
Tarcza Jednorożca
Poziom 161
Obrona +173
Obrona mag +322
Wartość: 2783597 G
HEŁMY:
Szlachecki Hełm
Poziom 151
Obrona +459
Obrona mag +459
Wartość: 4747421 G
Kapelusz z Krokodylej Skóry
Poziom 157
Obrona mag +769
Szybkość +80
Wartość: 5229877 G
Hełm Brązowego Smoka
Poziom 147
Obrona mag +712
Celność mag +89
Uniki mag +89
Ziemia +10
Wartość: 4441228 G
Diamentowy Hełm
Poziom 149
Obrona mag +904
Wartość: 4592793 G
Kwarcowy Hełm
Poziom 153
Obrona mag +933
Wartość: 4905130 G
Koralowy Hełm
Poziom 155
Obrona +332
Obrona mag +616
Wartość: 5065942 G
Grzywa Jednorożca
Poziom 161
Obrona mag +792
Celność mag +99
Uniki mag +99
Wartość: 5567193 G
Rdzawy Hełm
Poziom 143
Obrona mag +862
Wartość: 4147200 G
RĘKAWICE:
Rękawice Brązowego Smoka
Poziom 147
Obrona +178
Celność +156
Obrona mag +111
Ziemia +10
Wartość: 2220614 G
Szlacheckie Rękawice
Poziom 151
Obrona +253
Celność +207
Wartość: 2373710 G
Kwarcowe Rękawice
Poziom 153
Obrona +233
Celność +163
Obrona mag +70
Wartość: 2452565 G
Rękawice Jednorożca
Poziom 161
Obrona +198
Celność +173
Obrona mag +124
Wartość: 2783597 G
ZBROJE:
Płaczcz z Krokodylej Skóry
Sloty(14):
Poziom 158
Obrona +388
Obrona mag +388
Szybkość +81
Wartość: 5313021 G
Peleryna Jednorożca
Sloty(14):
Poziom 161
Obrona mag +990
Wartość: 5567193 G
Zbroja Brązowego Smoka
Sloty(13):
Poziom 146
Obrona mag +883
Ziemia +10
Wartość: 4366587 G
Szlachecka Zbroja
Sloty(13):
Poziom 152
Obrona +926
Wartość: 4825889 G
Koralowa Zbroja
Sloty(13):
Poziom 156
Obrona +620
Obrona mag +334
Wartość: 5147518 G
BUTY:
Podkowy Jednorożca
Poziom 161
Obrona +124
Uniki +173
Obrona mag +50
Szybkość +65
Wartość: 2783597 G
Buty Brązowego Smoka
Poziom 148
Obrona +112
Uniki +157
Obrona mag +45
Szybkość +59
Ziemia +10
Wartość: 2258315 G
Szlacheckie Buty
Poziom 152
Obrona +116
Uniki +162
Uniki mag +46
Szybkość +61
Wartość: 2412944 G
Buty z Krokodylej Skóry
Poziom 158
Obrona +73
Uniki +170
Szybkość +97
Wartość: 2656511 G
PIERŚCIENIE:
Koralowy Pierścień
Sloty(1):
Poziom 130
Atak mag. +100
Celność mag +150
Szczęście +50
Wartość: 5000000 G
Królewski Pierścień
Sloty(2):
Poziom 150
HP +2000
MP +300
Szczęście +100
Wartość: 7000000 G
Upiorny Pierścień
Sloty(1):
Poziom 150
MP +300
Uniki +100
Celność mag +100
Szczęście +100
Ogień +10
Wartość: 7000000 G